Bedrijfsprofiel
De Jenoptik - Smart Mobility Solutions - divisie biedt innovatieve en toonaangevende oplossingen op het gebied van verkeersveiligheid en openbare veiligheid. Hun klanten bevinden zich in zowel het publieke als private domein.
Met een aanwezigheid in meer dan 80 landen, ondersteund door een sterk partnernetwerk, hebben ze wereldwijd meer dan 30.000 systemen voor verkeershandhaving geleverd. De Smart Mobility Solutions divisie van Jenoptik is een toonaangevende leverancier, met producten, software en diensten die voortdurend in ontwikkeling zijn om wegen, reizen en gemeenschappen over de hele wereld veiliger te maken.
Functieprofiel
Ben jij de spin in het web die het overzicht bewaart in een snel veranderende technische organisatie? Als Administratief Medewerker Projecten & Service ondersteun je onze projectmanagers en servicemedewerkers in hun operationele taken. Jij zorgt dat alle administratie klopt, signaleert afwijkingen en stuurt bij waar nodig. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en leveranciers en speelt een belangrijke rol in het bewaken van de voortgang en kwaliteit van projecten en serviceactiviteiten.Je assisteert de projectmanagers met projectadministratie inclusief de benodigde rapportages in hun project- en wijzigingsverzoeken.
- Je bewaakt wijzigingsverzoeken en andere bestanden die door klant worden verstuurd.
- Je stelt maand- en kwartaalrapportages op
- Je neemt deel aan het periodieke klantoverleg en verzorgt daarvoor de notulen
- Je neemt deel aan leveranciersoverleg en notuleert afspraken en acties
- Je voert kwaliteitscontroles uit op hun backoffice resultaten
- Je beheert de configuratie management database (CMDB)
- Je bewaakt dat meetmiddelen keuringen tijdig plaatsvinden
- Je beheert de certificaten administratie
- Je bewaakt de voortgang van hun servicedesk met betrekking tot de ticketafhandeling
- Je signaleert overmachten op basis van ticket bewaking en beheert deze.
- Je maakt prijsopgaves voor afgehandelde en te factureren serviceactiviteiten
- Je houdt de personeelsadministratie bij en zorgt voor uitbetaling van de salarissen
- Je bent verantwoordelijk voor een aantal algemene administratieve taken, zoals bijvoorbeeld verzekeringen, wagenpark en enkele facilitaire zaken
- Je fungeert als back-up voor de financiële administratie bij vakanties en ziekte
- Je assisteert in algemene kantoortaken
Functie-eisen
- Minimaal een afgeronde MBO-opleiding (of gelijkwaardig)
- Affiniteit en ervaring binnen een technische of servicegerichte organisatie
- Aandacht voor detail en nauwkeurig werken
- Goede concentratie en het vermogen om langere tijd gefocust te blijven
- Zelfstandig kunnen werken én een teamspeler zijn
- Ervaren gebruiker van MS-Office (Word, Excel, Outlook)
- Klantgerichte en proactieve werkhouding
- Planmatig en gestructureerd kunnen werken, ook onder druk
- Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
Aanbod
- Een uitdagende en afwisselende baan in een innovatieve technische organisatie
- Een enthousiast en collegiaal team met een positieve werksfeer
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei
- Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring en kennis
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 27 vakantiedagen en een pensioenregeling
Wil jij jouw administratieve talent inzetten in een technische omgeving en bijdragen aan succesvolle projecten en serviceprocessen? Solliciteer vandaag nog en word onze nieuwe collega!
Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd of wil je meer weten over deze rol en onze opdrachtgever? Mail, bel of whatsapp dan naar Nanga Buil, nanga@zuydtwerkt.nl – 06-57086897.
Binnen 24 uur zal er op jouw bericht gereageerd worden. Na werktijd is Nanga eventueel ook te bereiken, tot 21.00 uur.
Natuurlijk kun je ook de sollicitatieknop gebruiken op onze website.